Min Give

Här kommer sent omsider bilder på min "Give" från senaste Give and Get-omgången. Temat var Sagolikt. Jag fick Pyssel på Torp att skicka ett paket till.


Hennes två barn fick varsin solhatt till sommaren. Båda med tema "sagolikt". Hon själv fick ett fodral till stickor och virknålar. Tyget blev ett härligt färgglatt bomullstyg från Hilco. Ett mönster på overaller, och hattmönstret fick hon med. En påse ekologiskt smågodis, en sagobok, och 10 st knappar också.


Ett fodral för stickor och virknålar. Gunilla Axén-tyg samt rosa bomullstyg.


Stickfodralet ihoprullat.

Vad Pyssel på Torp tyckte om sitt paket kan man läsa här.

Mitt paket som jag bloggat om här fick jag från Jnydesign.

Det var jättekul att vara med på detta byte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0