Tusen tack min hemliga vän!

Idag kom en avi i brevlådan och jag fick hämta ut ett paket från min hemliga vän i Give and Get.
Paketet slet jag upp redan i bilen för jag var så nyfiken. :-)

Ett jättefint paket har min hemliga vän skickat till mig! Vi börjar med en bild:



Jag fick två trikåtyger som ligger i bakgrunden. Det röd-orange-randiga har jag redan en bit av, men jag har inte velat använda det så mycket för jag vill inte att det ska ta slut. Så det blev jag mycket glad över att få! Matchande orange var perfekt till. Jag/vi fick inte mindre än fyra mössor! En mörkbrun stickad mössa, som inte syns så bra på bilden. Den var perfekt på mitt huvud. Jag har haft lite lösa planer på att sticka en sådan men det har inte blivit av ännu. Så det var mitt i prick! Sedan tre stycken trikåmössor som är perfekta i tjocklek nu när det går mot lite varmare tider (förhoppningsvis). Mössorna valde min hemliga vän att skicka i en rätt stor storlek och hon hoppades att de skulle passa. Det gjorde dom! Pojkarna har haft mössorna på sig inomhus sedan jag kom med paketet. De var mycket nöjda. En gul och en grön till pojkarna alltså, och den röda passade på mig, så nu kan vi matcha varandra. Jättefina mössor!



Sedan så hade jag önskat mig disktrasor, och gärna i turkost. Detta pga att vi hade turkosa gardiner i köket då jag skrev det. Min hemliga vän ursäktar sig att det blev rosa istället och hoppas att det passar. Det hon inte visste var att jag köpte nya köksgardiner förra veckan, har precis hängts upp, och de nya gardinerna är vita med rosa mönster på! Och den rosa färgen på disktrasorna är exakt samma nyans som den rosa på gardinen! Vad var oddsen för det? Mitt i prick alltså! :-) Jag blev nästan lite fundersam om du hade varit hem till mig och kikat in genom fönstren. ;-)



Ett ark med vliesofix (tror jag?) var med, och två stycken "magiska tygpennor" och en magnetisk skål för nålar. Jag fick också tre olika mönster.

Ett jättefint paket som jag är väldigt glad över. Tack så mycket min hemliga vän! Det var inte så svårt att räkna ut vem du är efter att ha tittat på skidåkarmössorna och blomman på disktrasan, men vi ska ju inte avslöja något innan alla har fått sina paket så jag skriver det inte nu. :-)

Kommentarer
Postat av: ottopippi

Jag vet! Jag vet!

2009-03-18 @ 23:11:24
Postat av: Jes

Vilket superpaket du fått, super cola mössor :). Allt va ju mitt i prick :) Hon kanske ha varit och tittat in i köksfönstret :) Jag vet oxå vem det är men det är ju som sagt inte så svårt att lista ut :)

2009-03-19 @ 09:19:00
URL: http://www.manmademm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0