Tävlingen är avslutad

Tävlingen "Nytt bloggnamn tack" avslutades för ett tag sedan och jag har gått och smakat på förslagen ett tag. Det har varit lite mycket annat i livet just nu också, vi planerar nämligen att flytta hela familjen sisådär en 85 mil och det finns en del saker att stå i som att sälja hus, ordna ny bostad, förskoleplatser mm. Men Jofotex - nu kommer vi! Inte för att vi ska bo exakt där, men med norrlandsmått mätt kommer Jofotex att vara nästgårds. Vi mäter ju inte riktigt avstånd som andra. ;-)

Men nu tillbaka till det viktiga: Nytt bloggnamn. Efter att ha smakat på förslagen ett tag så kände jag att WilleBus förslag kändes bäst. Så jag kommer inom kort att byta till myssel (en förkortning av Marias hemmapyssel). Tack för alla förslag jag fick!

Den allra första namnlappen med mitt nya namn på ska sitta på ett hemligt plagg till WilleBus. Därför kommer det att ta några veckor innan du får ditt paket pga leveranstid på namnlapparna. Hoppas det är okej.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Attans! ;) Äh, WilleBus är en värdig vinnare med ett bra namnförslag! Öppnar du en mysslig webshop så kommer jag att bli stammis! Lätt!! :D

2009-06-22 @ 23:05:25
Postat av: Jennie

Jippi! Vad roligt, jag har aldrig vunnit en bloggtävling tidigare. Hoppas du kommer att trivas med ditt nya namn / Jennie

2009-06-23 @ 11:03:59
URL: http://www.willebusdesign.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Åh vad spännande med en flytt, hoppas att allt flyter på bra :)

2009-06-23 @ 14:46:55
URL: http://www.svedin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0