Mine Get har kommit

Och nu pratar jag förstås inte om något djur, utan om min Get från Give and Get. Temat i den här omgången var vatten.

Det dök alltså upp ett paket i lådan idag med jättefint innehåll! Min hemliga vän hade tänkt på mig. Jag fick en jättefin omlottkjol för sommarens strandbesök. Mycket fin och välsydd! Dessutom ett tyg till kläder till mig (det är det som är bakgrunden på bilden), och en hel tidning med mönster att välja bland. Perfekt! Jag syr ju mest till barnen men vill gärna sy till mig själv också. Det fanns flera fina mönster i tidningen.

Som sybehör fick jag tråd som matchar tyget och symaskinsnålar.

Pojkarna fick också något - varsitt par jättefina kalsonger och varsin burk såpbubblor (bubblorna kom inte med på bilden). Kalsongerna passade perfekt!



Tusen tack min vän för ett genomtänkt och välgjort paket! Jag gissade, öppnade, och såg att jag gissat fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0