Väska till mig

Har sytt en till "dagiskasse", en väska till mig. Dessa är ju så användbara. Den blommiga väskan till exempel fick följa med till Rhodos och där användes den varje dag till badkläder, extrakläder mm som transporterades mellan hotellrummet och poolen och stranden. Nu ville jag ha en till väska i andra färger.



Material: Blått molntyg Gunilla Axén, rosa tyg med rosa prickar från stuvlådan på Ohlssons, rosa snedslå från Stoff och Stil.
Mönster: Lika som tidigare väskor, t.ex. den här som jag har som träningskasse.

Det enda väskan inte fungerar för är biblioteksböcker. Eftersom handtaget sitter ihop och inte går att öppna så får man inte ner större barnböcker i väskan.

Kommentarer
Postat av: Hello

Vilken fin blogg du har! Jag lägger raskt till dig på Bloggkoll och återkommer!



Det där molntyget är underbart. Undrar när jag ska unna mig en bit...?

2008-10-15 @ 09:16:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Esmeralda

Oh, my God! Rosa och moln är ju en oslagbar kombination!! Jag har fortfarande inte fått fingrarna ur och sytt gardinen av det där trädtyget men nu jäklar ska det bli av! Måste bara skruva upp gardinstången först...

2008-10-15 @ 15:43:38
URL: http://esmeralda.blogg.se/
Postat av: Maria

Hello: Jag hade turen att köpa en bit på 30% rea!



Esmeralda: Jag hejar på dig. Bildbevis när du är klar, så du känner pressen att bli färdig. ;-)

2008-10-16 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0