Tygtavla

Jag blev medlem på Google Reader där man kan se uppdateringar i de bloggar man önskar. Upptäckte då att min blogg har 26 st prenumeranter som kikar på nya inlägg på det viset. Skoj! *vinkar hej till er*

Det har varit dåligt med uppdateringar i sommar men nu är jag igång igen. Börjar med tygtavlan som faktiskt varit monterad länge men som fick upphängning först igår.



Material: Det här tyget, kilram från Clas Ohlson, häftpistol. Det är bara att häfta fast tyget på träramen helt enkelt, från baksidan.

Tavlan hänger nu på väggen i barnens lekrum.

Kommentarer
Postat av: Retro Elephant

Nej shit vad snygg! Älskar det där tyget så!! Vilket ögongodis :)



Mvh: Lina

2008-08-12 @ 21:26:00
URL: http://www.retroelephant.com
Postat av: Sofia

Åh, det där tyget har jag också en bit av. Jag fullkomligt älskar det men jag har inte kommit mig för att sy nåt i det ännu. Tror att jag måste härma dig och spänna det på en ram istället, det är ju bara då man till fullo kan njuta av tyget.

2008-08-17 @ 22:54:52
URL: http://gullhjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0